Пилешко от кухнята на Дани

Наскоро някога, бях забила нос в кухненския прозорец на Дани, привлечена от апетитен аромат. Гледах мълчаливо как се приготвяше едно Песто от печени тиквички и едно вкусно пилешко. Толкова вкусно ухаеше, че не се сдържах и си откраднах шепа ухание и за моята кухня, т.е.отключи ми се апетита. А моят апетит е като водата - тръгне ли, спиране няма :)


Рецептата, след дегустация, директно отиде в тефтера с рецепти, за честа употреба. Месото стана сочно, с апетитна хрупкава коричка (за панировката смлях в робота изсушен хляб, малко солети и няколко бейк ролса). А пестото от тиквички - ужасно вкусно (исках да го направя с шам фъстък, но ми донесоха бадеми). Както казва Дани: "Повярвайте ми, комбинацията е безумно вкусна!".  

Няма да пиша кое, колко и как се прави. Но искам да покажа снимки, като ще се опитам да съм максимално близо до стила на Дани. Т.е. първо започвам с красотата на цветята, после ще пренеса погледа ви и към кухнята.



Белият ми крем явно е не само ароматен, но и вкусен - целият е наяден.






Дани, благодаря за рецептата! 



2 коментара:

  1. Снежи, благодаря ти за доверието!
    Оформлението ти е прекрасно!
    Цветята са много красиви!
    Аз не съм известна с красивите си снимки,
    но смятам, че готвя вкусно :)
    Прегръдка и поздрав от морето!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря и аз, Дани! Много ме впечатли рецептата и още само на прочит усещах, че ще е страшно вкусна. Така си и беше. Всички в къщи много я харесаха. В блога ти е много уютно и съм сигурна, че готвиш вкусно - редовно те следя :).
      Поздрави и от мен!

      Изтриване

loading...